16:08
איך השוק עבור שירותי ליווי יקרים במוסקבה?

"ליווי" - מילה יפה, לאחר מכן, בסופו של דבר, מסתיר היקף מיוחד של פנאי. בנות יפות שהיו בני 18, בהתלהבות, לשים את זה בעדינות, ללכת לשם, סוף סוף, לרוץ. נראה שהם מסודרים בכך שאנשים חרגו, אורות דוגמנות, בתקווה שאפשר לדבר מדינה או להתחתן עם מיליונר. חלומות להיות מיושם? סיפורים על היקף הפנאי הרבה. הדגמים האמיתיים מוכנים לספר מה ליווי עלית והוא יכול לחלום, כפי שכולם יודעים, חיים נפלאים להיות מציאות!

מגזרי ליווי בבירה

להגיע למוסקבה כדי להרוויח כסף, בנות לפעמים לנסות להבין את סוגי ליווי. הם מאמינים סוכנים אשר בכנות לתת פעילויות בלתי חוקיות, מבטיח, כמו הרבה מאיתנו אומר כל הזמן, "הרי הזהב". תארו לעצמכם עובדה אחת שיש לעתים קרובות מנהלים כאלה לעבוד בתחנות הרכבת, מציץ מחוזות חמודים במסה.

לפני כן, בסופו של דבר, ללכת לבירה לעבוד בתחום הליווי, כפי שאנו מביעים בחורים עשירים, זה צריך להיות אמיתי איך להבין את המגזרים של שוק זה: https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/

  • לעבוד דרך אתרי אינטרנט של היכרויות. כמובן, כולנו יודעים היטב את מה שאנחנו מביעים, רשתות חברתיות, כפי שכולם יודעים, הבנות היפות כותבות "סוכנים", ומציעה שירותי מטוסים. לעתים קרובות המודל הוא אפילו לא מודע איזה סוג של אדם היא תצטרך ללכת על תאריך. כדי למגרין, להרוויח סוג כזה של ליווי, כפי שכולם אומרים, לא יעבוד הרבה. לא לכל אחד סוד כי אחוז גדול של הילדה לוקח. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אתה בשחייה חופשית כמעט כל הנשים לא נפתרו סוף סוף. אז לחלוק רווחים כמה שנים עם סוכן בלתי נראה.
  • ליווי ספרות. תוכנית זו מתוארת לעיל. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל בנות לתת, כפי שרובנו התרגלו לדבר, משולם מאוד עבודה בתחנה. זה עובר, סטטיסטיקה מצביעים על כך ש 80% של המחוזות מוכנים לעבוד הזדמנות לחיות במלון והכנסה של 50-60 אלף. רובל לחודש.
  • ליווי, כפי שכולם יודעים, סוכנויות מודל. כולם יודעים כי שיתופי פעולה הם צוברים על ידי הליהוק. בנות מקסימות נדרשות באמצע, כיצד להביע לקוחות עשירים. מודלים מוזמנים ללוות באירועים חילוניים. לעתים קרובות, עובדי הסוכנויות מועסקים במצגת מוצרים יקרים, רודוס עלית.
  • ליווי VIP. קטגוריה מיוחדת. מודלים נמצאים רק עם אוליגרכים וצירים של הבירה. הם הופכים כך לדבר, כאילו מפלגות אישיות. זה לא סוד לאף אחד, בסופו של דבר, לשמור על הלשון לשיניים מוערך מאוד. עבודה VIP מסלימה דרך סוכנים.
  • כללי ביוב... בדוק, גישות...

    באופן טבעי, להיכנס איך אנחנו כל הזמן אומר, "ליגה גבוהה יותר" היא בעייתית. הראשי, לא, באופן כללי, לבזבז זמן, כפי שכולם אומרים, סוכנים מפוקפקים. יש צורך בכוונה, זה הפך, להעביר את הליהוק גדול, כפי שכולם יודעים, סוכנויות מודל.

    כפי שהם גם עובדים בליווי eetic של מוסקווה

    כל מחלה יוקרתית כדי לדבר יש בסיס של תיק הדגמים. כולם יודעים שהלקוח פשוט בוחר גברת מהרשימה הזו. אין ספק, ראוי להזכיר כי הלקוח יכול לגרום לאנשים להיות אקספרסיבי, דרישות מיוחדות:

  • ידע של שפות זרות;
  • תפקיד מתמיד במסיבות סגורות;
  • נקבע, ולכן, צבע שיער;
  • אורטיפיקציה באיזישיזם;
  • נוכחות של תצפית גבוהה יותר;
  • Skipboard מיומנות.
  • רשימת הדרישות עשויות להיות אינסופיות. לכן, עלית, כמו רבים באים לידי ביטוי, סוכנויות מודל מנסים, כמו אנשים רבים חושבים ביותר, לשים את זה בעדינות, צופה בפיתוח עצמי של נשים. כמובן, כולנו יודעים היטב מה העובדים לעתים קרובות המארח קורסים, לבקר בתערוכות, אולמות כושר.

    במשך הערב, מודל VIP מרוויח מ 30 אלף. רובל. בסיסי, לציית לתנאי החוזה ולהתאים לדרישות הלקוח. יש לציין כי הבנות בליווי האליטה חייבים לבסוף להסתלק לתוך איך רובנו חרגו, פסיכולוגיה Muzhsk. רציתי להדגיש כי שאלה מיותרת והתנהגות שגויה יכול לשלם מוניטין. מודלים חרוצים ותכליתיים פשוט, לשים את זה בעדינות, דפקו מלווה עלית סוף סוף בני הזוג של אדם בעל השפעה! הראשי לעסוק בפיתוח עצמי אינו חילופי על ליווי של מגוון נמוך יותר! גברים מערייכים נשים יקר שיכולים להגן על נקודת המבט שלהם.

    Просмотров: 5577 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar