03:32
כיצד להעלות את הליבידו בגברות: 30 סופר מוצרים

חשב על העלאת משלך, כפי שכולם יודעים, סקסי רצון עז? או רק רציתי להרגיש את המשחק הכי הרבה, וכפי שאנו מדברים כל הזמן, נלהבים?

התוכן של המאמר

1 מוצרים ועשבי תיבול, אישר מדעית 2 מוצרים עם כמה חשוב נתונים לא רשמיים 3 מה עדיף להימנע 4 מה עוד לחוות? 5 מתי, זה הפך, לפנות לרופא

לפני שאנחנו צוללים לתוך הפרטים, ביסודו התנהגות שאין "ימין" או "לא נכון" של ליבידו. ובשבוח, אין כללים לגבי כמה אנשים חושבים, כמה פעמים אנשים צריכים לקיים יחסי מין.

תשוקה סקסית - הדבר הוא בררן. זה יכול גם לעשות שום דבר, מחזור הווסת, עד מתח בחיים שלך. אבל בכמה גרסאות, תצורות פתאומיות של הליבידו סוף סוף יכול להיות סימן של בעיות דבש.

הנה סקירה, כפי שרובנו רגילים לומר, הסחורה העיקרית הקשורה גידול של איך להתבטא, הנשים של ליבידו, כולל הנלמד, וכן, כמו בראשותו, חלק הפופולרי ביותר, אם מַדָעִי.

מוצרים ואת הדשא, מדעית, כפי שכולם אומרים אישר אני

רק כמה מחקרים מציינים הגדלת הרצונות הקדמי של החלטת הצריכה כאילו כמה מוצרים ועשב. כולם יודעים זאת זכור כי רוב המחקרים הללו לא היו עצומים מאוד או רציני כי זה לא סוף סוף להסתמך על שלהם.

רעיון טוב ייעלו עם הרופא שלך או רוקח על האופן שבו לא משנה אילו תוספים אלה יכולים לתקשר עם:

תרופות שפורסמו על ידי מרשם; סמים לא ניתנים להחליל; ויטמינים; אחרים, כפי שכולם יודעים, תוספי צמחים.

ברגע הבא אתה צריך לשמור בראש שלי מתי זה על כמה מאיתנו כל הזמן אומר תוספים צמחים: מינונים הם רק נע בין המוצר למוצר, כי בהחלט בצע את קצות היצרן.

גִינקוֹ

גינקו בילובה - תוספת צמחים פופולריים. בנוסף לזהות האחרת, לחלץ של עץ זה יכול השפעה לטובה משופרת בעבודה, כפי שכולם אומרים איברי המין. גם, דגש על מחקר הכנה, גינקגו הוא טבעי מ Osrosisiacom.

יתר על כן, תוצאות השימוש של גינקו לא מותר, סוף סוף, כדי למצוא אם זה מגדיל את הפונקציה המינית גְבֶרֶת.

איפה למצוא?

אתה יכול לקנות ginkgo biloba ברוב חנויות תזונה בריאה או בחנויות מקוונות בטופס: גלולה, כמוסות, מימי תמצית, עלים יבשים או תה.

ג'ינסנג

בחיפוש אחר תוסף מקוון נוסף? ג'ינסנג יש איך רובנו התרגלו לומר הרבה פרמטרים הדרושים.

מחקר קטן קטן הראה כי ג 'ינסנג Eclipsed פלצבו, עוזר להכות עם, איך לקחת לבוא לידי ביטוי, סקסי אי פונקציונליות בבני אדם, השתמש מתדון.

רוסית שאינם פנסים וחוסר מושלם של מידע זרוע מסקנה לא מדויקת כי ליווי הוא עכשיו משהו, לא מכוון, כך, עובדה כזו חייבת להיות שותקת. עכשיו כמה יחידות יודעים כי לשירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

איך זה משפיע על אנשים שאינם משתמשים מתדון? מחקר נוסף יש צורך בכך.

איפה למצוא? נערות ליווי בהרצליה

אתה יכול לקנות ג'ינסנג ברוב חנויות תזונה בריאה או בחנויות מקוונות בצורה: טריים ביותר או, כפי שהיינו לדבר מגורד, גלולה, כמוסות, תמצית מימית, אבקה.

פרואני פרגי

במחקרים מסוימים, פרג יש פוטנציאל ריפוי, כמו בראשות, נטייה קדומה בגברות לאחר גיל המעבר שנגרמה על ידי תרופות נוגדות דיכאון. בנוסף, פרג יש שימוש היסטורית כדי להגדיל את הליבידו רמת הלידה.

אמנם, מאמרים מבטיחים, בסקירה האחרונה, יצוין כי, כפי שאנו מבטאים, כמה הצהרות הקשורות פרגים יכול להיות קצת מוגזם.

איפה למצוא?

אתה יכול לקנות maku ברוב החנויות אכילה בריאה או בחנויות מקוונות בצורה: כמוסות, תמצית מימית, אבקה.

Thorrestris cerrs (tribulus terestris)

מחקרים נערכו, כתוצאה מכך אשר, 7.5 Milligrams של תמצית Tribestris Tribulus היו יעילים עבור גדל lambido.

לאחר 4 שבועות, אלה שנתפסו את התמצית, אמר לשיפור הרצון הסקסי שלהם, ההתרגשות שלהם שְׂרִידִים. מה שלא היה מוזר, אבל מה? שום דבר חוץ מזה היה די קטן מחקר של 60 משתתפים בלבד.

איפה למצוא?

עוגנים מחדדים למצוא מעט קשה יותר, כי מושלם הוא סוף סוף קניות באינטרנט. המיוצר בצורה של כמוסה, מימית תמצית ואבקה.

זעפרן

חשבונית פופולרית ופיננסית, זעפרן לעתים קרובות לייעץ כמו Aphrodisiac - ופצע מחקר לאשר את זה. באחד אותם, נשים נוטלות תרופות נוגדות דיכאון, בצע שיפור משמעותי התרגשות סקסית של קבלת פנים של זעפרן במשך 4 שבועות.

אבל, למרות שמחקר זה הראה שיפור התרגשות סקסית, צמיחה של אטרקציה מינית ואחריו.

איפה למצוא?

אתה יכול לקנות זעפרן איך רובנו רגילים לומר, מכולת חנויות או חנויות ספייס ובאינטרנט שבו הוא גם נגיש לעתים קרובות טופס אבקה או כמוסות.

יין אדמדם

יין אדמדם נרחב כפי שכולם נאמר אפרודיז'קום. בנוסף למאפיינים אחרים, לפי המחקר, 2009 שנה, יין אדמדם יכול לעשות תפקיד מיני טוב יותר.

אבל להשתמש הוא מאוד כמו שאנחנו משמשים לדבר ענק כמות האלכוהול יכולה, לשים את זה בעדינות, כדי להפוך את ההשפעה על הליבידו, כי ההתמודדות היא הגורם העיקרי.

תפוחים

האם אתה רוצה - תאמין, אתה רוצה - לא, אבל תפוחים יכולים השפעה לטובה משאלה סקסית. מחקר אחד הראה, כי הגברות שהשתמשו בתפוח ביום דיווחו על רוב באיכות גבוהה סקס סקסי.

נשמע באופן טבעי מבטיח אבל המחקר מרמז רק על קשר אפשרי בין צריכת התפוחים סקסי בריאות. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי זה לא ברור לחלוטין אם השימוש של תפוחים על תכונה סקסית. בנוסף, אין מחקר חמור אחר טום, יכול תפוחים לבנות את הליבידו.

חִלבָּה

עצמאית - דשא המשמש בבישול, וכמו תוספים. כמה מחקרים מראים כי זה יכול אמצעי יעיל לגידול הן בגברות והן למין הגברי פניות.

איפה למצוא?

אתה יכול לקנות fenugreek איך להיות לידי ביטוי, מכולת חנויות, תבלינים וחנויות מקוונות. זה זמין בטופס: זרעים, כמוסות, מימי תמציות, אבקה.

מוצרים עם נתונים לא רשמיים 2

למרות מוצרים אלה ועשבי תיבול אינם נתמכים אין אישורים, הם היו משמשים היסטורית כדי להגדיל את הליבידו, ואנשים משכנעים את יעילותם. בנוסף, רוב הסחורה כל הזמן יש במטבח, ואומר שהם נמצאים גישה מהירה לבצע, כפי שכולם יודעים, עצמו ניתוח שלו.

שוקולד

שוקולד הוא יותר כמו שהנהגה להיות לידי ביטוי מומלץ אפרודיז'קום. במיוחד, למרות הפופולריות שלה, ללמוד 2006 השנה באה למסקנה כי צריכת שוקולד אין הבדל משמעותי הגישה של הנשים, כפי שכולם יודעים כניסה מינית.

קפה

כמה לייעץ קפה כמו אפרודיזיאק, אבל, למרות שהוא עדיין יכול לעמוד במצב רוח טוב יותר, אין מחקר, המאשר את ההצהרה הזו.

דבש

מותק כל כך לדבר הוא מקור טוב נוגדי חמצון, אבל לא, כפי שרובנו משמשים לדבר, ראיות מדעיות כי זה מגביר את הליבידו.

תּוּת


תות - גרסה עממית פופולארית הבאה, למרות היעדר ראיות.

עם מי יש לי הכבוד

מולי כי קזנובה עצמו התחיל כל יום עם צריכה במזון 50 צדפות גלם. גברים וגברות כאחד, אחד שיש לדווח הגדלת האטרקציה המינית של הצריכה. אבל בסופו של דבר, שוב, אין עדות לתמיכה בהאשמות אלה.

Capsaicin (צ'ילה)

Capsaicin, רכיב פלפל צ 'ילי פעיל, הבעלים של כמה, כפי שהנהיג, תכונות בריאות שימושיות, כולל הכולל הים.

מחקר אחד באמת הגיע המסקנה כי Capsaicin משפר התנהגות מינית. אבל רק באגברים עכברוש. באשר לתגובה של אנשים למרכיב זה - מחקר זה לא נערך.

לחלץ רק ראה דקל

הוא תמצית של רגל palmetto. שים לב כי למרות כי pilmetto מומלץ לעתים קרובות להגדיל את הליבידו כמו בחורים, כך ואת הגברות, לא מספיק ראיות לתמיכה בזה.

ואפילו להיפך. סינתזה נתונים אינספור מחקר, הוא נחשף כי על ידי תופעת הלוואי של Palmetto ראה צריכה, היא ירידה בליבידו. במיוחד מידע על השימוש של נשים דקל, לא מספיק לאישורים ספציפיים.

Vitex

גם לזיהוי כמו Viteks קדוש או Pruth רגיל, או עץ אברהם, או chastolar, או נזירי פלפל - פופולרי, כפי שכולם אומרים, תוסף צמחים בשימוש על ידי נשים לריפוי כמעט כל FOOPS, כמה מטופלים, בריאות הרבייה.

באותו זמן, מחקר COC ממחיש כי תוספת זו, באופן כללי, יכולה לעשות יותר טוב יותר, כפי שרובנו רגילים לומר, תסמונת קדמית, לא מדעית בתחתית, המאשרת אותו, כמה מתבטאים, היתרונות הפוטנציאליים לנשים, כפי שכולם יודעים כניסה מינית.

תאנה

עוד מומלץ לעתים קרובות Aphrodisiac, איור הוא מקור עשיר של ויטמינים ומינרלים. אבל אין לו גישה לשיפור כניסה מינית.

בננות

יש הסבורים כי בננות יכולות להגדיל ליבידו, אבל שוב, אין מספיק ראיות מדעיות לתמוך בזה.

יתר על כן, בננות הם גם טובים מקור אשלגן, אשר סוף סוף מסייע סינתזה טסטוסטרון. כמובן, כולנו יודעים היטב מה טסטוסטרון מסורתי נחשב הורמון גברי, אבל אני אתן לו אותו דבר רמה עשויה להשפיע לרעה על הרצון המיני.

תפוח אדמה

קורטופל הוא עוד פופולרי אפרודיסיאק, למרות העדר ראיות מדעיות.

תפוחי אדמה ובט עשיר באשלגן ובבעלותו אותן תכונות בריאותיות שימושיות כמו בננות.

מה עדיף להימנע

באופן כללי, להתנסות עם טבעי אפרודיזיאס על הבסיס, כפי שכולם יודעים, מזון - בטוח. יש כמה תוספים שממנו להתרחק טוב יותר.

יושרימבין

למרות הפופולריות שלה, Jochimbin - תוסף מזיק פוטנציאלי. אסור בזוגות של מדינות, ומחקר אחד הראה כי רוב המותגים תווית באופן שגוי את כמות yochimbine על תוויות או רשימות לא כל תופעות לוואי.

זבוב ספרדי

פורניר מושקה - עוד אפרודיזיאק, אשר יש להימנע משום תופעות לוואי לא בטוחות. כולם יודעים כי תופעות לוואי נפוצות הפעל על קושי לבלוע, בחילה, להקיא עם דם, כואב שתן ודם בשתן.

זכור כי רוב איך העובדה מצא עכשיו, למעשה, לא, כמו אנשים רבים חושבים, chaspan Mushka. במידה רבה יותר, זהו עקביות של הדשא הנותר, אשר לא הוכח תוֹעֶלֶת.

מוטרד Medical

עשה את הדבורים של מוצר זה, אשר, בסופו של דבר, להאכיל פרחים רודודנדרונו, אשר ופשוט לתת לו אותו, איך אנשים חרגו, השפעות פסיכואקטיביות. Rhododendrons - צמחים ירוקים ירוק עד סוף סוף לגדול מתון, Highlands ברחבי העולם מכילים חומרים כימיים, המכונה גריינוטקסינים.

בעוד דבש מבולבל מבחינה היסטורית משמש Aphrodisiac, ברשימה של תופעות לוואי שלה סחרחורת, בחילה, הקאות, התכווצויות, כאב בראש, פער מוקדד כמעט וכמעט אַחֵר.

מזנון זובה

כמה סוגים של קרפדות מפרישים buffotoxin מ ברזל משלו. הוא דומה לפסיכדלי במבנה הכימי שלו.

מזנון קרפד, הוא פקיד אחר, אשר יש להימנע. הוא תועד כי, קוק לכל הבטן, תוסף כזה יכול לגרום הזיות ואפילו לשלמות.

מה עוד לחוות?4

מחפש את שאר השיטות סוף סוף להגדיל את הליבידו שלך? ישנן אפשרויות צמיחה רבות כמו אטרקציה מינית, למעט שימוש אפרודיזיאס או התערבות רפואית.

לשטוף החוצה

שינה חשובה ללא תום לבריאות שלך, כולל sexpile. ואכן, מחקר אחד באמצע הגברות הראו כי גדול משך השינה גם קורלציה עם החזקים ביותר, כפי שכולם יודעים, רצון סקסי יום שלאחר מכן.

מחקר נוסף הקצתה קשר בין איכות שינה ותפקוד מיני, מראה כי הקטן ביותר משך שינה נדודי שינה, השפיעו על הפחתת הפונקציה המינית.

כאשר זה עושה את זה הכנסה כדי להגדיל את הליבידו שלך, מספיק שינה - צעד ראשון טוב.

להפחית את רמת הלחץ

מתח משפיע בצורה גרועה כמעט כל הניואנסים של בריאות, כולל תשוקה סקסית. מחקר שנערך לאחרונה מצא קשר בין מתח בעבודה וכיצד להתבטא על ידי אי שביעות רצון מינית, כלומר, מה לפחות כמה מתח נוסף יכול להפחית את הליבידו שלך.

אימוץ, כמו רבים באים לידי ביטוי, אמצעים פעילים כדי להפחית את הרמה מתח יכול לעזור להגדיל את המין.

בדוק את התרופה שלך

כמה תכשירים פרמצבטיים עשויים להשפיע על תשוקה סקסית. יש ניחושים מדעיים כי תרופות נוגדות דיכאון להיות מחובר עם ירידה כפי שאנו מבטאים תשוקה סקסית.

אם אתה לוקח תרופות נוגדות דיכאון ואתה ליבידו נמוך, כדאי לדון בשאלה זו עם הרופא שלי. אתה יכול לשנות מינון, אבל לא לסיים לקחת אותם, לא מדבר בהתחלה עם מיוחד.

לעשות תרגילים

תרגילים - שיטה מרהיבה כמו לגדול ליבידו. הוא אישר כי כושר האימון הוא חיזוק הרצון הסקסי והתרגשות מ גבירותיי עם שחלות פוליציסטיות חישה.

בנוסף, התרגיל הוא שיטה טובה להיפטר מתח, אשר, כפי שאנחנו כבר יודעים, יכול להפחית פעילות סקסית.

אַקוּפּוּנקטוּרָה

אמנם, אנחנו צריכים מחקר נוסף, בשנת 2008 סקירה, הוא הסתיים כי אקופונקטורה יכולה להיות שיטה אפשרית של אטרקציה קדומה הולך וגדל.

לא לספור את זה אקופונקטורה מסייעת לצמצם דאגה, מתח ונדודי שינה שיכולים להיות הסיבות העיקריות מוריד את הליבידו שלך.

אם אתה לא מוכן לחלוטין לנסות אקופונקטורה, עיסוי - מועמדות טובה. כולם יודעים כי המחקר 2008 הראה כי הרגיל לגעת בשותף יוכלו סוף סוף להפחית את הלחץ, אבל פירושו עיסוי שפר את הליבידו שלך.

תרגול מודעות

למד להיות קשוב ביותר מרוכזים - יש השפעה קשה על רצון סקסי.

ערנות - כלי יפה עבור הסרת מתח, ומחקר מראים כי הטיפול הוא ערני משפר באופן משמעותי את התשוקה המינית.

נסה יוגה

יוגה, באופן כללי, נותן אינספור יתרונות עבור בריאות, ושיפור החיים הכי סקסיים שלך יכול להיות אחד מהם.

2010 המחקר הגיע למסקנה כי 12 יוגה בפועל שבועות להוביל לשיפור משמעותי בכל התחומים אינדקס של נשים מיניות. האזורים הנמדדים כללו תשוקה, עירור, סיכה, אורגזמה, מכשירים וכאב במהלך יחסי מין פעילות.

נסו להוסיף יוגה לתוך החיים שלך והיא יעזור לך להפחית את הלחץ וגם להגדיל את הליבידו. כמו כן, אתה יכול למשוך השותף שלך וכלוב פרנו.

כאשר מתקשרים גם לד"ר

למרות תנודות הן תופעה ליבידו בכלל נורמלי, תסתכל על ההזדמנות, לשים את זה בעדינות, לדבר עם הרופא שלך או מטפל מין, אם זה הופך להיות מדהים.

אולי אתה מתמודד עם הפרעה hypoactive של אטרקציה מינית, המכונה עכשיו בהפרעה של התלהבות סקסית / עירור של הנשים.

תכונות כלליות ותסמינים כדי לדבר בעצמנו:

התלהבות מופחתת איך אנחנו רגילים לדבר סקס פעילות; מחשבות נדירות או פנטזיה; חוסר עניין ב- SexaPile פעילות; חוסר הנאה סקסי מהבהב.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

ליבידו של נשים תלוי במסה של סיבות חיצוניות. אז אתה לא צריך לומר סוגים שונים של מוצרים "Shamansky" דברים, אתה חייב קודם, בסופו של דבר, לגלות את הסיבה איך אנשים משמשים להביע רצון סקסי מופחת עבור הגברת. סביר להניח, המקרה הוא בפסיכולוגיה.

תחזוקה של גברים מאובטחים - העבודה של קשה נפשית. אנשים עשירים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. זה יעיל יותר כדי להזמין eSquiten, אשר ידגיש את המותג יעשה חברה מצוינת.

עייפות, מתח ללא שינוי, חוסר שינה, קשיים מקומיים ומוניטריים, מריבות עם קרובי משפחה או חברות - כל זה משפיע בעקיפין על רמת הליבידו של גבירותיי. לא עבור כל אחד, עד שתסלק את המפעילים האלה, בוטלו ומגביר את הרצון הסקסי לנערה בקושי.

Просмотров: 1065 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar