16:09
מבקש מין הפופולרי ביותר ב- Google עם תשובות

אדם מודרני לא יכול לדמיין את החיים בלי אינטרנט. במיוחד אם אתה צריך למצוא את התשובה לשאלה מסוימת: פשוט להזין לבקשה ל- Google, ויש אלפי תשובות שֶׁלוֹ. נוח, מימין?

התוכן של המאמר

1 היכן נקודת G? 2 איך להביא אישה לאורגזמה? 3 האם ניתן להיפטר הרפס באברי המין? 4 כיצד להיפטר יבלות באברי המין? 5 כיצד להגדיל חבר מיני ללא התערבות כירורגית? 6 כיצד למדוד את הפין? 7 כמה שנים צריך להיות לקנות קונדומים? 8 כיצד להכניס גוף זכר לתוך גוף נקבה? 9 כמה זמן נמשך סקס?

כמה רגליים ב מִיל? למה בראד פיט וג'ניפר אניסטון גרוש? מהי בירת קולומביה? לא משנה מה השאלה, Google יודעת את התשובה. אבל לא כל השאלות הן כל כך מזיקות. לפעמים אנחנו אנחנו רוצים ללמוד יותר מן המרחב המיני - מה שאנחנו לא מלמד אותנו בבית הספר, מה עם מה בושה לדבר עם חברים או הורים.

מחקר חדש מ Durex זיהה כמה השאלות הפופולריות ביותר ב- Google מרחבי העולם, והם מדהימים. כמה מהם עושים אפילו לצחוק. בתגובה לזה חוקרים אחרים נתנו את התשובות לפרוס לשאלות.

איפה הנקודה G?__G

POINT G ממוקם בחזית את הקיר של הנרתיק עבור השופכה. אם אתה מהווים אנלוגיה, אז גברים יש כזה נקודה - בלוטת הערמונית. הוא טען כי נקודה זו מקומית עבור הערווה עצם על ידי 2.5-7.6 ס"מ עמוק.

הדרך הטובה ביותר למצוא המקום הזה הוא לנסות להתמודד עם האצבע שלך. ברגע שאתה מוצא את הנקודה הזאת על האישה שלך, אתה יכול להתחיל להתנסות. גירוי נכון יספק את גן עדן הנאה.

איך להביא אישה לאורגזמה?אני

שאילתה מפוארת. אפילו לא תשאל אותה בקשר לזה באופן אישי, אבל? ברצינות, האינטרנט יכול הרבה, אבל הוא לא כל יכול. לכל אישה יש העדפות בודדות. היא בטח יודעת את ההעדפות שלה טוב יותר מ- Google. לכן, לא להיות ביישן בעניין זה. שאל ישירות איך להביא את הנערה לאורגזמה שאתה צריך להוסיף או להסיר, מה ללטף היא מתרשם . תאמין לי, היא רק תודה לך להגיד.

עם זאת, באינטרנט אולי מידע שימושי לגבי כמעט כל הנשים. כל כך הרבה אנשים לא מרגישים אורגזמה בנרתיק, ולא עושים שום קשר לזה זה אסור.

גלוי מנוסה רוצים לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם תמיד חסרי עניין ועדין. עם זאת, עכשיו זה לא הצדדים החיוביים היחידים לעבוד.

אבל יש משהו שעובד בלי - משחק מקדים. כל הנשים הן לְהַעֲרִיץ!

לאחרונה המחקר שנערך באוניברסיטת צ'פטם הראו כי הנערה הסתברות גדולה יותר תקבל אורגזמה צבעונית אם מגע מיני יהיה כלול: נשיקות עמוקות, גירוי ידני של איברי המין ו / או סקס אוראלי ב בנוסף לחדירה נרתיקית. מדענים מכנים "נשיקות עמוקות, גירוי ידני ומין אוראלי »טריו הזהב, מוביל אישה אוֹרגַזמָה. תזכור את זה.

אני יכול להיפטר הרפס באברי המין?2

לא מן הרפס תרופות, ולכן אי אפשר להיפטר ממנו לנצח. עם זאת, אתה יכול השתמש בתרופות כדי לשלוט על הסימפטומים והתפרצויות של החמרה, שהיא גם יכול להפחית את הסבירות להעברת הרפס לשותף המיני שלך.

כיצד להיפטר יבלות באברי המין?3

לא לחזור, לא נסו לטפל יבלות באברי המין בבית. אם אתה חושב, כי יש לך יבלות מופיעות, ללכת לרופא שלך, בהקדם האפשרי גלה מה קורה ומקבל המלצות נוספות.

אל תשתמש תרופות לא ניתנת להחליל, כפי שהם מיועדים ידיים, לא עבור אֵיבְרֵי הַמִין. תוכלו גם לייעץ לך להפסיק לקיים יחסי מין מלא ריפוי יבלות.

כיצד להגדיל חבר מיני ללא התערבות כירורגית?4

אין סיכוי. פשוט לקבל את העובדה כי אי אפשר להגדיל את הפין ללא אזמל. דעתו של מדיקוב על אישור זה: "אל תחפש מתכונים מוזרים, מפוקפקים להגדלת הפין, להפסיק לעשות כמה תרגילים מוזרים - זה לא יעבוד. נסו להבין את הדברים הבאים: הגודל לא משנה אם מדובר בהנאה מינית. אם יש לך קומפלקסים על גודל, להשתמש בתנוחות סקס שונות כי יהפוך חדירה עמוקה ".

חוץ מזה, מחקר שנערך על ידי האוניברסיטה הלאומית האוסטרלית, אוניברסיטת מונה ואוניברסיטת לה טרוב, הראתה כי גודל החבר חשוב לנשים, אך רק בהקשר של גבריות כללית, כולל הצמיחה והגודל של הגוף.

לכן, בניגוד חוות דעת נפוצה, גודל הפין הוא לא הדבר היחיד אשר נלקחים על ידי נשים. זה צפוי להפסיק לולאה על זה גדלים וחפש דרכים להגדיל אותו.

עם זאת, יש הליך מוזר מאוד בשם "Scrotox", אשר יכול להגדיל ביצים. זה נראה כמו מתלה קוסמטית מיניאטורי עבור והוא מושגת עם באמצעות בוטוקס טוב ישן.

כיצד למדוד את הפין?חָמֵשׁ

בואו נתחיל ישנן שתי שיטות מדידה: במצב רגוע ומרגש. כדי למדוד את אורך הכבוד במנוחה, ודא בתוך הבית לא קר מדי, ואז מניחים את רולטה או השליט בבסיס המין חבר שבו הבסיס תואם את הבטן שלך ומניחים אותו לאורך פִּין. הגודל הממוצע של הפין במצב רגוע מגיע עד 9 ס"מ. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

ל מדידת הפין במצב נרגש, אתה צריך לעשות הכל אותו דבר, רק חבר יש להקים.

Escrates מוכן לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם בהחלט נדיבים ואבנים. רק זה בדרך כלל לא רגעים שימושיים אחת לעבודה.

הגודל הממוצע של האיבר במצב נרגש - 13 ס"מ. אתה יכול גם למדוד את ההיקף עם רולטה, הקיף אותו סביב פִּין.

כמה שנים צריך להיות לקנות קונדומים?6

עבור קונדומים אין מגבלת גיל, כך אפילו בן 10 יכול לקנות חבילה. מוּזָר חֲקִירָה. אף אחד בילדות לא לקח מים בהם ולא נשמט את הגג? כבר אז זה היה צריך להיות ברור כי אמצעי מניעה למכור הכל בלי הגבלות על הגיל.

כיצד להכניס גוף זכר לתוך גוף נקבה?7

רוב גליון מסקרן. הניסוח הוא גם בגובה. אל תאמינו, אבל בקשות כאלה יש גם שם, והם נמצאים לעתים קרובות. יתר על כן, לא ברור: בוכה או צוחקת מ שאלות כאלה?

קוֹדֶם כֹּל, ודא שניכם רוצים את זה. כלומר, שניכם מעוניינים לספק ולקבל הנאה. שנית, אתה צריך להשקיע כמה זמן על ההקדמה - בדיוק כל כך הרבה כדי להתחיל את חומר סיכה טבעי, ו איבר זכר היה בשיא ההתרגשות.

לאחר יש צורך להיכנס לנערה - לאט לאט. כאשר אתה מבין מה שניהם בנוחות, אתה יכול להאיץ. בדרך כלל זה קורה בפני עצמו. אל תהיי חזקה לשקף בנושא זה.

כמה זמן עושה סקס האחרון?8

סקר בילה בחודש אוקטובר 2015, אדם & EVE צעצוע צעצוע קמעונאי הראה כי ההקדמה הממוצעת נמשכת 20 דקות, בעוד סקס הוא רק 7.3 דקות.

חוץ מזה, על פי סקר שנערך על ידי חוקרים ב Penn, מהירות אחד או שניים דקות קצרות מדי, שלוש עד שבע דקות מוערכים כמו "הולם משך ", מ 7 עד 13 דקות -" רצוי ", מ 14 עד 30 דקות -" מדי במשך זמן רב".

זה גם תלוי ממה שהושקע במושג "מין" (הוא הקדמה או לא). סקס יכול להימשך כמו אדם רוצה. קָשֶׁה אין הגבלות זמניות.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

למרבה הצער (או למרבה המזל), אין מנגנון או מכשיר כזה שיכול לקרוא את המחשבות של אדם. אתה אפילו לא יכול לדמיין כמה שונה ההעדפות המיניות של אנשים יכולים להיות מטורפים! מהן בקשות המין הפופולריות ביותר ב- Google - מתוך כמה לפעמים את השיער לעמוד. אבל זה רק ירידה בים מן התאווה האוקיינוס ​​debauchery כי אנשים מעוניינים. וזה נורמלי למדי - במיוחד בזמנים של טכנולוגיות דיגיטליות כאשר אתה יכול למצוא תשובה לכל שאלה. בעזרת מידע זמין ברשת, אתה יכול למלא את כל הפערים במבנה אינטימי.

Просмотров: 2628 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar