16:09
Posses למין על השולחן: ידני נוח ועצות מעשיות

כדי להפוך מגוון של חיי מין, לא תמיד נדרש ללמוד ספרים ארוטיים. מספיק כדי לבחור בדירה כמה מקומות שבהם סקס אפשרי. ורוב מעניין הוא השולחן - אב טיפוס קשה של מיטה רכה שבו אתה יכול למצוא תנוחות מועדפות.

תארו לעצמכם את המטרות שלך בישראל קל כאשר אתה ילדה יפה מאוקראינה. לעבוד בישראל היום בפנאי. בנות של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 4500 $.

זה לא רק חוויה, אלא גם חדשנות מעניינת כאשר אורגזמה שינויים, והתהליך הופך להיות מרתק יותר. תנוחות למין על השולחן ניתן לחלק לשתי קטגוריות כאשר הוא מלמעלה והיא על זה.

התוכן של המאמר

1 המלצות כלליות: תכונות של מעשה מיני 2 קלאסי מציב "סרטן" 3 תנוחה פנים אל פנים 4 טיסה דבורה - הוא חוזר 5 ישיבה על השולחן

המלצות כלליות: תכונות של יחסי מין

צריך לזכור כי השולחן הוא זה לא תיבת אהבה, אבל מקום לא נוח למדי שבו אתה יכול להרוויח כמה סיניאקוב. מצד שני, זוהי חוויה חדשה שניתן להחיל לא רק בארבע את חומות הבית, אבל גם במשרד, במשרד, שולחן המטבח, בלי להיות מוסחת על ידי חיפוש מיטה או רהיטים מרופדים. אז, בני זוג יכולים להמשיך יחסי מין לאחר ההתרגשות "לא מתוכננת" במטבח, בלי לצאת מהקופה. אבל צריך הכן תיאורטית:

פני השטח מוצק, אז כדי להיכנס לאישה יהיה קשה יותר אם אתה שם את זה על קצה השולחן. זה יגרום לתחושה לא נעימה. בהמשך השקר, אתה צריך למנוע את הפציעות של החוליות, אשר לשפשף על פני השטח הקשה. לא רגליים חזקות מאוד של השולחן, חוסר יציבות יכול להביא מספר אי הנוחות - הנדנדה, אלזניה על השולחן. יחס צמיחה משקל - אדם גבוה יהיה לא נוח לקיים יחסי מין אם אתה צריך squat. זה מאיים שוטף, עייפות. אישה מלמעלה יכולה לקבל חבורות אם הברכיים יהיה לרסן, ויש להם את כל המשקל של הנערה. דברים מפוזרים על ידי הרצפה יכול להיות אפשרות מצוינת להחליק וליפול.

יש צורך לציין תנוחות למין על הטבלה על מנת שהתהליך יהיה מוצלח ללא תוצאות ואי-נוחות. על איך לקיים יחסי מין על השולחן עבור ההנאה הגדולה ביותר של שניהם לקרוא במאמר שלנו.

קלַאסִי מציב "סרטן" 2

זוהי תנוחה סטנדרטית מתי גבר מתפתח על השותף לעצמו וטילט על השולחן. היא יכולה להחזיק את הפינה או למתוח את הידיים. גם זו היכולת לשלוט על עומק הכניסה אם אדם פעיל מדי לחתוך. נְקֵבָה יכול לעלות ולהסתמך על השולחן עם הידיים, שמירה על זווית הנטייה של אלכסון. פרטנר נוח לקחת אותה על הירכיים מאחור ולתפעל תנועות הלוך ושוב. זהו אחד הרגעים האהובים ביותר:

לא להתפשט במלואו, אם זה חסר סבלנות כאן ועכשיו; האישה יכולה להישאר בנעליים על עקבים או להסיר אותו; אבטחה מוחלטת - אין צורך לחפש נוף נוח ניהול חבר; הן עומדות בתוקף על הרגליים.

באותו זמן יכול אדם במקביל ללטף את הדגדגן או את השדיים של הנערה, וזה להקים כוח כוחו של הגוף ביד חזק מותן.

פּוֹזָה פנים אל פנים

קשר קרוב יותר, אשר יכול להתרחש. זוג נשאר על הרגליים, מבצע את הטלוויזיה עמדה אנכית, ילדה נשענת על השולחן. אתה יכול גם לשים שותף אל פני השטח, עימות קרוב יותר לעצמו. אם הצמיחה היא זהה, את היציבה עומד השולחן יהיה לא נוח. עדיף להשתמש באלטרנטיבה שבה אדם יעמוד, ילדה שוכבת. אתה יכול לזרוק רגל אחת על הכתף, השני ישמור על שיווי משקל.

אם האישה עייפה, היא יכול לחבק את הצד של הצד של השותף. כאן כל האחריות ללכת אליו, מאז הנערה לא יכולה להישאר בחזרה ליד השולחן, לשלוט "הליכה" על ידי משטח.

לאחר שולטת ציוד כזה, אתה יכול להגיע תנוחות מעוותות יותר ומעניינות. עוד מתאר זנים אופציות פנים אל פנים ובחזרה, אשר ניתן לנסות על שולחן המטבח עם תנאים שהוא בחוזקה על הרגליים.

טִיסָה Bumblebee - הוא back_8212

הנערה במלואה נופלת השולחן ומושך את הרגליים אל השותף. הוא נכנס אליו מאחור, משתלט על ברכיו. זֶה תנוחה דורשת קצת אימון גופני, שכן אישה צריכה להתאמץ חזרה ועיתונות הבטן. הידיים גם לקבל עומס, ולכן מומלץ לשנות עמדה.

אם השותף רוצה לשכב לאחור, היא תהיה קלה יותר לשיווי המשקל שלה, אם הרגליים נופלות על הכתפיים בת זוג. מגע חזותי אינו מאובטח, אבל החדירה תהיה עמוקה יותר. אדם יוכל לשלוט בו באותו אופן כמו בתפקיד הקודם: לקחת את הרגליים בורדר רמת.

יְשִׁיבָה על לוח 4

תנוחה כזו מתאימה למי יודע איך לשמור על שיווי משקל יושב על האפיפיור. ואתה צריך למצוא זווית נוחה הטיה להיכנס לחבר לא לפגוע. אישה יושבת על השולחן, הרגליים מכוניות צדי האיש. אתה יכול לשלוט בתנועותיו של הרגליים, לחיצה או השיב. זה סוג של רוכב קלאסי תנוחות אנכית עמדה ותנוחות כאשר אדם מלמעלה - מיסיונרית. שני השותפים יכולים לשנות את המיקום, למשל, להרים רגל אחת למעלה, להפוך את הצדה ו החזרת מרפק על השולחן.

חשוב: גם סקסולוגים ממליצים להשתמש צעצועים למין, במיוחד בתנוחות אלה כאשר חבר יכול להיכנס עמוק מדי. המגבילים יעזרו להימנע מפציעות בו זמנית אספקת העונג של גירוי של איברי המין.

מאז השולחן הוא לא מקום נוח מאוד עבור פולחן כזה, עדיף לבחור תנוחות קלאסיות יותר כדי הראשון, לא ניסיון, לא לפגוע. גברים עדיף לנסות לעמוד מראש ליד השולחן, שם מין מתוכנן למנוע את ההשלכות של לא ערימה של הצמיחה שלה ואת כוחו הגופני.

ההתנגדות הסובייטית ומידע המום הניח מסקנה שגויה כי ליווי הוא עכשיו משהו, עם בושה, זה מה שאתה צריך להיות שותק. עם זאת, מעטים מבינים כי לשירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

אז ניתן למנוע את כל הרגעים הלא מוצלחים ולהציג את ההנאה הנוכחית של האישה בעמדה שפעם נראתה לא נוחה בשבילה. תנוחות מין מצוינות רבות לגברים תמצאו במאמרנו.

סקסולוגים של מדינות שונות של העולם, מדענים וחוקרים של התנהגויות מיניות בזוגות ציינו כי תנוחות חדשות עזרה לא רק להימנע מריבות וקונפליקטים, אלא גם כדי להשיג תחושות חדשות כאשר אורגזמה. אז, כמה זוגות שהסכימו להשתתף בסקר חברתי, הודתה: 76% קיבלו תחושות חדשות בעת שינוי עמדות, 16% הרגשתי תשוקה יוצאת דופן, אשר כבר זמן רב נעדר ביחסים, את השאר - החל להסתכל בדרך חדשה ליחסים אפלטוניים, בשורש שיניתי את עצמי מבט על גיוון. אחרי הכל, זה לא תמיד אפשרי להיות מוגבל תנוחות נוח, צריך לשנות את הזווית אפילו פשוטו כמשמעו כדי למצוא נקודות תמיכה חדשות, תצוגות יפות ולקבל הופעות מדהימות.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa-%d7%99%d7%9d/

סקס על השולחן - הצעד הראשון למגוון של מיטה. תאמין לי, בכל בית יש חבורה של מקומות מלבד המיטה, שם אתה יכול לעסוק koitus נלהב ולקבל תחושות מדהימות. אני גם ממליץ לנסות סקס בדוכס האמבטיה ואת מכונת הכביסה. ואם אתה הופך אותו על הספין, רטט חזק יתווסף רגשות נעימים מחדירה. אורגזמה מופחתת מובטחת! ואחרי המין על השולחן ומשטחים אחרים בדירה יופעלו, אתה יכול לעבור לרחוב. יש ספקטרום של מקומות פוטנציאליים עבור סויטיה קיצוניים הרבה יותר!

Просмотров: 3807 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar