02:47
כיצד להצליח בצריכה

הצריכה היא תקשורת עם מבקרים במועדון או בר מתוך כוונה לאלץ אותם להזמין משקאות ומנות יקרים. בפרט זה, במילים אחרות, יש צורך לשלב את השותפות בשבילך, והם גם מתייחסים אליך, בעוד אנו מדברים כל הזמן, לשתות משהו, שכן כולם יודעים, טעים.

גם אם זה לא סביר כי הצריכה עובדת להרוויח מיליונים, נערות מסוגל יש הכנסה טובה. והוא אפילו לא צריך להגיד ומישהו יכול אפילו למצוא משאית מובטחת גומי ולהיות התוכן שלו. תארו לעצמכם עובדה כי הוא הכרחי לך להגיע לחריץ בצריכה. ואני אגיד לך איך זה, בסופו של דבר, נכון.

שכבו לעבוד בחו"ל

הדרך הקלה ביותר לעבוד כצרכנים במדינות אסיה. בנות מקומיות לפעמים ללכת בלי ליווי זכר, כמו רבים מאיתנו כל הזמן מאשרים מוסדות בידור. וגברים לא אכפת, לשים את זה מתון, לדבר, איך לבוא לידי ביטוי, אישה חופשית ומוכנה להזמין קוקטייל צרכני יקר, גם אם זה הפך, הם יודעים שזה על הרובוט.

אתה יכול למצוא מקומות עבודה בצריכה בחו"ל באמצעות סוכנויות או צופים לגייס נשים באמצעות רשתות חברתיות. אבל לא חושב שזה כל כך קל להגיע, איך להביע, עבודה בתשלום מאוד ללא סקס. רוב הזמן באינטרנט מוצא סוכני נשים לזנות באינטימיות זרה. ולהתייחס ליווי או לצריכה זו.

אפילו לא לסמוך על דיווחים בפורום, שם כמה נשים מתארות אפילו, כמו פיצ'רדילו עם המנהל שארגן את התייעצות שלו. זה, באופן כללי, יכול להיות משוב מותאם אישית, או המגייס עצמו כותב תחת כל בן 23 אלינה מתחת לכינוי.

בשבילך, אתה צריך למצוא כמה אנשים חושבים, ברוקר קשה, מוכן לעזור עם תעסוקה להתייעצות בחו"ל. מידע מפקח אינטרנט, אני מחפש משוב שלילי, לשלב התכתבות עם הסוכן כדי לגלות את כל ההיבטים. עם תנודות הקטן ביותר, הולך משיתוף הפעולה הבא.

גבוה לשלם... 9 פחדים של Nõrinyuya...

אם אתה צריך לבצע תשלום מראש עבור עיצוב של מסמכי ויזה, מתחיל למצוא סוכן אחר, יש לך את האימה. כולם יודעים שכל העלויות של עצמו לקחת את חברת התעסוקה בחו"ל. ולבסוף, לחשב את החלק של הרווח לבסוף עד שאתה משלם עבור סובסידיות.

בחוץ - האלמנט הבסיסי של הצרכן Fourrors

עכברים רציניים עם מינימום של איפור ודמות מטושטשת בקושי, בסופו של דבר, הם ימשכו בנים שהגיעו, באופן כללי, נהנה נהנה. עבור קריירה מוצלחת אתה צריך להחזיק כמה מאיתנו הוא כל הזמן מדבר, מרהיב בחוץ. אבל זה לא אומר שרק כמה באים לידי ביטוי, בנות יפות יכול, לשים את זה בינוני, להיות צרכנים.

אם הטבע לא נתן לך, שכן רובנו התרגלו לדבר, העין, כלומר, יש צורך להשקיע יותר על מנת להתאים את החסרונות. וזה יותר טוב לעשות את זה לפני שיש לו עבודה. סילוק, כמיטה, בלונדינית פלטינה, מדמה מילוי ספוג, לתקן את קווי המתאר, בעוד שכולם אומרים, פלסטיק, דלתות לספורט, לשבת על דיאטה, כתיבה על הקורסים. יש לומר כי במהלך שחרורו של מסמכים, אתה יכול סוף סוף יש זמן להסתגל השמלה שלך, ואתה תהיה אמיתן, כמו רבים מאיתנו כל הזמן אומר, מיופי.

כישורי תקשורת

לא משנה כמה יפה אתה, אתה לא תהיה כך לדבר כדי לנצל את murrome עד שאתה לומד לפלרטט עם גברים. בשבילך, זה יהיה הכרחי זה לא יהיה קל לסיים את תשומת הלב של גברים כדי לגרום לרצונם לגרום לך, כפי שאנו מדברים כל הזמן, דברים נעימים - כדי לקחת קוקטיילים, קינוחים, פירות.

עבור כל מנה או רכשה משקה תקבל אחוז מסוים של רווחים. יש לציין כי יותר בחורים יצליחו לך, בסופו של דבר, קסם, גבוה יותר, שכן כולם יודעים, ההכנסה שלך. הינכם מתבקשים לשים לב כי האורחים תלויים באופן ספציפי על צריכה מוצלחת, לשוחח זמן רב יותר. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכל הערב עם משקאות ובכלים בלעדיים שלהם. נערות ליווי במרכז

כמובן, כאשר אתה עובד במדינה של מישהו אחר, ללא ידיעה של השפה יהיה קשה לך לדבר סוף סוף. לא עבור כל אחד הוא לא סוד לעובדה כי זה אפילו לא הכרחי כדי ליישם מילים כדי למשוך תשומת לב זכר. אנחנו באמת רוצים להדגיש את העובדה שאתה מתפצל עם העיניים שלך, להראות מחוות שאתה רוצה, לשים אותו מעט, לשתות. כמובן, כולנו יודעים היטב את העובדה כי ביכולת הראשונה ללמוד את המילים הבסיסיות כי אפילו יותר ייקח גברים.

התנגדות ללחץ

בשבילך, תצטרך לגדול, איך לקבל עור עבה אם אתה מתכוון להרוויח צריכה. כמובן, כולנו יודעים היטב שמסרדים בדיחות, ביטויים גסים, גסות, יהירות - כל הרגעים הרעים האלה קשה סוף סוף להשפיע על המדינה המוסרית. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הוא הגיוני כי כמה תנועות הראשון ירצו ללכת טוב, בסופו של דבר, ללכת הביתה. אבל אתה צריך זמן להסתגל.

תן לעצמי את המילה שאתה מחליט אם להישאר בשבילך לעבוד או לעזוב רק בעוד שישה חודשים. כולם יודעים כי לפחות מנסה להתמקד בשלילי. אל זה רגיל גם, אם לא רק לא מתנגד לבנות אלה שהתחילו, הם גם מתחילים לבכות בכל תנועה משוערת.

Просмотров: 97 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar