שאלת העצמאות הכספית של הנערה נשאר דחוף כמעט כל השנים. יש תומכיה ומתנגדים. הקיצוניות מתייחסת לכך שהאישה נולדת לבסוף להוביל את הכלכלה ולעשות כמה חושבים, פונקציה הרבייה, שנותרו חלשים לכל החיים בשאלת מטבע. אם אתה צריך להסתכל על זה בצורה אחרת, המציאות ביותר, אז התמונה סוף סוף לסיים בכלל, כפי שכולם אומרים, איריס. אנחנו חיים בזמן שבו גירושין, לשים את זה בעדינות, נחשב דבר רגיל עבור אנשים. אז, אחוז הפעולות שבורות מים הוא בשנת 2013 בפדרציה הרוסית 54.5%. ללא ספק, ראוי להזכיר כי, כמו אנשים רבים חושבים, כל חצי חלש שני יכול סוף סוף להישאר ללא מפרנס. ואז מה לעשות, כפי שכולם יודעים, הנערה הזאת שאינה סופרת את החיים ולא יודעת כלום? לכן, בסופו של דבר, לחשוב על כל בחורה על איך היא רוצה לחיות: להבין איך לבוא לידי ביטוי, את היכולות הנדרשות הנוער רק לפתור החלטות עצמאיות לגבי ההוצאות או תקווה שאתה לא נכנס לאחוז של נישואים כושלים. כולם יודעים כי נראה את האפשרות הראשונה.

איך לשים את זה בעדינות, כדי להיות מוצלח כלכלית:

  • צריך ללמו ... Читать дальше »
    Просмотров: 89 | Добавил: prospergnl | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

    עבור בנות יפות וחמודות אין שום דבר בלתי אפשרי. אם אתה רוצה לוודא חיים עשירים חסרי דאגות, אז העבודה שלך היא למצוא בעל עשיר. היום, בנות יפות רבות מעדיפות לארגן את חייהם בדרך זו, כי אנחנו תמיד אוהבים לראות אישה יפה ומרהיבה היטב, אז למצוא אדם ראוי והולם לא כל כך קשה. אבל בשביל הבחורה הזאת הוא חייב לכבד כמה כללים שתמיד יהיה מעניין ורצוי לגברים. דירות דיסקרטיות בקריות

    אילו בנות צריכות לדעת

    כדי לקבל בעלה עשיר, אין צורך כי הילדה יש ​​איזה סוג של מיומנות או היה השכלה גבוהה. רק תסתכל יפה, מחייך, חמוד, ומעל לכל, נשית. אחרי הכל, היום מספר גדול של גברים עשירים מוכן לספק בחורה יפה לכל אלה שרוצים. כדי לברך את החיים המסכנים פעם ולתמיד, אתה צריך לוותר על כל האיש, תמיד להיות מוכן להקשיב לו, כדי לספק את הצרכים שלו פשוט להיות כל הזמן בצורה, בצע את ... Читать дальше »

    Просмотров: 111 | Добавил: prospergnl | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

    זה נראה פחות שיעור משעמם מאשר סקס קשה לדמיין. עם זאת, במוקדם או במאוחר, הוא יכול גם להפסיק להביא שמחה, יהיה שגרתית "חוב משפחתי", אשר לבצע זמן מעת לעת, לא יותר מפעם אחת בחודש. "מה לַעֲשׂוֹת?" - אתה שואל. לְהִתְגַרֵשׁ? לזרוק שותף? לעשות מישהו ב צַד? לֹא! לְשַׂחֵק! מִינִי משחקי תפקידים - מה שהרופא prescribed, בכל החושים של מילה זו.

    התוכן של המאמר

    יש איזה סוג תעלומה נוראה! 2 לעולם לא זה לא היה כן כן .. 3 עסקים היה בערב לא היה שום דבר

    מישהו אולי נראה עצה כזו מצחיק. אבל למצוא אדם שלפחות פעם לא לדמיין סקס עם מורה או מורה, עם רופא, שרברב או נהג מונית! לֹא פנטז? בִּיוֹשֶׁר? בכנות מאוד? ואם לא זיהו בקול רם, אבל רק לעצמי? אותו הדבר!

    אז, להודות שזה כבר קרה. אבל בת זוג? מי, איך לא לבטוח בו? מַפְחִיד? גירושין גרוע יותר - קָדִימָה! הכל יסתדר. אולי גם בעלך או אשתך אוהבים גם משהו לפנטז וגם מפחד להודות. איך להשיג אומץ? אֵיך לִפְתוֹחַ? בואו נעלה.

    יש איזה סוג תעלומה ... Читать дальше »

    Просмотров: 130 | Добавил: prospergnl | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)