10:26
טיפים כיצד לארגן משחקי תפקידים מיניים בבית

זה נראה פחות שיעור משעמם מאשר סקס קשה לדמיין. עם זאת, במוקדם או במאוחר, הוא יכול גם להפסיק להביא שמחה, יהיה שגרתית "חוב משפחתי", אשר לבצע זמן מעת לעת, לא יותר מפעם אחת בחודש. "מה לַעֲשׂוֹת?" - אתה שואל. לְהִתְגַרֵשׁ? לזרוק שותף? לעשות מישהו ב צַד? לֹא! לְשַׂחֵק! מִינִי משחקי תפקידים - מה שהרופא prescribed, בכל החושים של מילה זו.

התוכן של המאמר

יש איזה סוג תעלומה נוראה! 2 לעולם לא זה לא היה כן כן .. 3 עסקים היה בערב לא היה שום דבר

מישהו אולי נראה עצה כזו מצחיק. אבל למצוא אדם שלפחות פעם לא לדמיין סקס עם מורה או מורה, עם רופא, שרברב או נהג מונית! לֹא פנטז? בִּיוֹשֶׁר? בכנות מאוד? ואם לא זיהו בקול רם, אבל רק לעצמי? אותו הדבר!

אז, להודות שזה כבר קרה. אבל בת זוג? מי, איך לא לבטוח בו? מַפְחִיד? גירושין גרוע יותר - קָדִימָה! הכל יסתדר. אולי גם בעלך או אשתך אוהבים גם משהו לפנטז וגם מפחד להודות. איך להשיג אומץ? אֵיך לִפְתוֹחַ? בואו נעלה.

יש איזה סוג תעלומה נוראה!אני

אז, הכי קשה להתחיל לדבר. אתה תחשוב אם אתה אומר למחצית השנייה, אתה צוחק או נעלב, מתחת את התירוץ של מה שאתה צריך מישהו אחר? או מפחיד את שלך "סְטִיָה"? תאמין לי, אתה טועה, גם אם המשפחה שלך מגיע צפיות puritian. אבל, כמובן, לדבר על זה, אתה צריך לבחור זמן ומקום. דירות דיסקרטיות בחיפה

קשה לדמיין מה ארוחת בוקר, שירה ביצים מקושקשות, מישהו יכול להגיד לא עם זה: "יקירתי, החלטתי להודות לך שכל חיי חלמו לקיים יחסי מין עם דיילת. בואו נשחק את המטוס אחרי ארוחת הערב!"אחרי הכרה כזאת, יקירתי, כמובן, אולי "אמבולנס" להתקשר. איך להיות?

כל אחד צריך להיעשות מתאים רֶגַע. זה תלוי במחצית הטובה של ההצלחה. לשיחה על סקס, אדם חייב להיות רגוע ולסרב. במקרה זה - מתי?

עֶרֶב. אווירה שלווה.

לספק חלומות משלך בישראל קל אם אתה ילדה אלגנטית מרוסיה. אתה יכול לעבוד בישראל בתחום הפנאי. נשים של מודל חיצוני לתת קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל יכול להיות מסוגל לקבל מ 5,200 יורו.

כוס היין. סרט טוב. תפסיק! הנה זה וו טוב. סרט! בחר סרט שבו יש משחקי תפקידים מיניים. לדוגמה, של "ירח גורקי הראשון רומן פולנסקי. יש משהו לדון, זה לא "פורנוגרפיה מלוכלכת", אבל סיפור דרמטי לחלוטין, והכי חשוב, יש משהו להיאחז.

לא אוהב פולנסקי עם הביוגרפיה שערורייתית שלו? להסתכל על כל דבר אחר. מצא מסחר מצחיק איקאה על משחקי תפקידים מיניים, בסופו של דבר, ולהראות את בן הזוג שלך, פשוט לצחוק. ושם אתה יכול לשאול על פנטזיות, רק בדיחה. לא נוח? אתה רוצה להתוודות? אז למד לקחת את היוזמה לעצמך, זה עדיין שימושי.

לעולם לא כזה לא היה שוב כן ... ___ 8230

קרה! גילית ששניהם היו לא נגד גיוון כלשהו. זה באמת ניצחון גדול. וראשון שלב אל אמון גדול ופתיחות, אתה יכול לומר - גישה לסיבוב חדש מערכת יחסים. אתה תאהב את זה.

בפעם הראשונה זה יהיה מביך. מְבוּיָשׁ. מצחיק. זה מעולה! כמעט אותו דבר הוא שאבד תום. הרחק החוויה הגרועה ביותר אינה נכונה? זכור איך זה היה? לא זוכר? או היו נ ' יַחַד? יתר על כן, יש סיבה לפתוח משהו חדש אחד לשני הראשון. אז תן לזה להיות מצחיק. אתה ביחד, יש לך כיף ומין היום יהיה יוצא דופן ומה אתה עדיין חיפש? שעמום כבר התאדה!

ואם עדיין במחצית השנייה סירב לשחק? לשכוח את הרעיון הזה ולסבול לבד? לא שווה את זה. נסה להתחיל את עצמך. זכור איך בילדות: מישהו לקח איתי לטיול כדור, ומישהו - עפרונות. מאשר כתוצאה מכך כולם יעשו: לצייר או ב כדורגל לשחק, במובנים רבים היה תלוי בפעילות ואת היכולת לשכנע. פעם החלטתי זכור ילדות ולשחק, זוכר איך לפתות ולשכנע.

התחל ראשון! הכנה מסוימת כבר התקיימה, השותף כבר יודע מה אתה רוצה, אז אתה מאבד? ברור כי בחלומות הכל דמיינתי על ידי הגוף המושלם של מלצרית סקסית או מוכר שרירי בחנות, ולמעשה גודל חמישים ושני בטן. אז מה! הבטן תמיד שם, עם זאת, הוא לא מפריע קופצני מתחת לשמיכה בחושך. ובכן, אם רק קצת. כן, וזה יכול להיות לנצח.

ומה אם אתה לא אחות ביישנית צעירה, חסרת ניסיון נמוכות מדי עבור המטופל, ומנוסה ובטוחה של המחלקה? היא וחמישים וארבע לא תמנע את הטיפול הנכון! ובכל מקום המטופל לא יברח ממך, אין לו מקום, הוא בפיג'מה. בתור אתר אחר האחרון - עניבה למיטה כמו אלימה במיוחד. בסופו של דבר, זה לטובתו, על זה בשבועה הצבוע כתוב - טובה להביא. המטופל לעולם לא ישכח זאת, להיות בטוח!

ואת המבקר בבית הקפה יכול להיות בכלל כל אחד ומקל למלצרית עם צורות מעוגלות נעים יכול מאוד. אחרי ארוחת ערב טעימה.

הצעות ליווי בישראל שילמו לחלוטין. מספר, לקוחות - בחורים מוצלחים, אלה שרוצים להיראות כמו בחגיגה, מטפלים ישירות מתחת לאישה יפה. הכנסה זו מספיקה כדי לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

ככל שיותר טעים יותר, כך גדל הסיכוי להמשך טוב. לְהַסכִּים, ארוחת ערב יחד בבית הפך הרבה יותר מעניין! אפילו פסטה פשוטה עם נקניקיות נראה טעים. ונקניק - אז זה בדרך כלל רמז ברור של סקס ... כל כך מרגש. אנחנו חייבים גם לצבוט את המלצרית, זה בבירור על משהו רֶמֶז.

אתה יכול להחזיר את האור, לשים כיסאות, להפעיל את הטלוויזיה לסרט טוב ולדמיין שאתה בשורה האחרונה ב בית קולנוע. מקומות לנשק! פשוט לא לשכוח שיש צופים אחרים! זהיר ושקט! פופקורן בצד. לא לצחוק! אי אפשר לקום מהמקומות, Nick. על כיסאות הם לא נוח? ואיך אתה אוהב בקולנוע? דרך קוצים - ל אוֹרגַזמָה!

המקרה היה בערב לא היה מה לעשות

בדרך כלל - דבר מוזר: זה נחשב, כי משחקי תפקידים מיניים הם לצעירים ויפים. אם אתה חושב על: צעירים, משחקים יפה וחמים לא צריך, וכך מספיק מבט אחד אחד על השני כדי להתלקח משאלה. אבל אלה מבוגרים יותר, אתה כבר צריך לנסות קצת לְאַרגֵן. הנה המשחק כאן ויהיה כמו הדרך.

אנשים מבוגרים קשה יותר לשחרר, להתוודות בתשוקות שלך, לנסות משהו חדש. קל יותר להריח על הכל יד וערב נלהבת עם טלוויזיה. אבל כל כך הרבה יכול להיות קדימה! מ קרוב, שותף אמין, ידוע הרבה יותר קל לחקור משהו חדש, קשה רק להתחיל. פעם להתגבר על מחסומים ואילוצים, לאחר שחוו הופעות חדשות ומרגשות, או לזכור איך זה היה לפני, זה יהיה בלתי אפשרי לעצור.

לא מיד ולא הכל יעבוד, אבל הכי חשוב - התחל. אילו משחקים אתה יכול לבוא? כן, בכל! פנטזיה היא אינסופית. אתה יכול לבחור אלה שעבורם נמכרים בחנויות סקס: מ schoolgirl ל שׁוֹטֵר. ואתה יכול לעשות עם חולצות. קל לבוא עם בגדים מלצריות, חשמלאי, מורים או אפילו רופאים.

מתרגלים ומעט צובר ניסיון ואומץ, אתה יכול לגוון משחקים לא רק על ידי מספר תפקידים, אלא גם את המקום שלהם. מלון, רכב פנים, יער, נהר, עבור חנויות אמיצים ביותר, בקתות בודדות במסעדות, בקתות בעבודה, באופן כללי, בכל מקום שבו אתה יכול לפחות בנפרד מן העולם החיצון.

אל תשכח את המקומות לנשק! תיאבון מגיע בזמן אכילה, אתה תהיה מופתע כמה מלא ושמחה החיים שלך! על שעמום מיני יישלחו פעמים ולתמיד.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

רבים לשקול תפקידים מיניים משחקים ללא תועלת ואפילו תרגול אינטימי טיפש. דייר מאוד! זה תורם את "perch" מאוד באהבה שמחה, אשר לפעמים כל כך חסר. במיוחד, אין צורך לרכוש חליפות יקרות בחנות המין כדי לנסות משחקי תפקידים. העיקר הוא תשוקה ומצב רוח פלרטטני. תאמין לי, משחקי תפקידים מיניים יגדילו באופן משמעותי את מידת התערובת במיטה. הם גם יעזרו לשינוי תפקידים אם יש לך זמן רב לנסות, אבל עדיין לא נפתר. לא לסרב לניסויים במיטה! רק אז אתה עושה איכות סקס ממש נעים.

Просмотров: 128 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar