02:47
כל הניואנסים של סקס אנאלי. איך לאהוב סקס אנאלי?

עבור אנשים רבים, הנושא של סקס אנאלי הוא תחת לֶאֱסוֹר. ברגע שהם ניסו את צורת ההליכים האלה, ומאז הם רואים בכך משהו לא מקובל לחלוטין. "טוב, תודה, תודה. מספיק רגיל קרבה עדיין לארגן אורגיה ".

תמיכה של גברים עשירים - העבודה נפשית קשה. ישראל עשירה לא חילוף לציבור להראות נשות וילדים. זה יסודי להזמין eSquiten, אשר יקצה מעמד יעשה חברה נעימה.

ובכן, במקרה זה אנו יכולים להגיד את זה לאדם יש עבודה טובה לשימור עצמי - אם אתה מחשיב הכל סיכונים רפואיים של סקס אנאלי.

התוכן של המאמר

1 הסכמה - ראשית כל 2 שימוש ברור 3 עיוורים קצת ארוטיקה 4 הסרה מתח פיזי 5 כאל אתה יכול עוד חומר סיכה 6 ne לשכוח מתיחה ראשונית 7 מבטיחים פרלוד איכותי 8 Enter פין איטי 9 נ ' לשכוח תקשורת 10 ימין סִיוּם

ואכן, צורה זו של קרבה נוח לא עבור רבים. אבל כאן הערך העיקרי לעתים קרובות יש טכניקת מין אנאלי עצמה - כביכול, הכל מחליט גישה מקצועית.

אם השותף שלך או שותף לא מוצא סקס אנאלי במיוחד דבר נעים, לנסות אחד או יותר של שימושי הבא המלצות.

הֶסכֵּם - ראשית כל

אבל, כמובן, קודם כל צריך לוודא כנה הסכמת השותף לסוג זה של קרבה. אם הניסיון הקודם נפצע אותו או לה במידה זו שחשבה על כך שהיא מעלה רצון לברוח חדרי שינה עם צרחה "שמור!"- שוכנע באופן חד משמעי.

זכור כי לפני החדירה האנאלית לך יש צורך לעורר ככל האפשר ולהירגע שותפים. וזה עלול לקחת הרבה יותר זמן, מה זה נראה. שניים או שלוש הוא הנורמה!

נוֹהָג Clear2

מעבר אחורי והקו הם מאוד תחומים רגישים. ולכן אפילו חלקיקים זעירים של מסות צואה יכול להפוך את החוויה של השותף שלך לא נעים במיוחד. אם אתה אף פעם ציוד רפואי משומש - הגיע הזמן להתחיל לעשות את זה. ניקוי יעזור להפוך סקס אנאלי יותר מהנה עבור השותף שלך כמו הדרך לחדירה תהיה ללא הפרעה.

לְדַפדֵף כמה ארוטיקה 3

מה לומר - בנושא זה, כמו חוקן, רומנטיקה קטנה. השותף שלך או שותף יכולים לחטוף התרגשות, ואפילו בושה. אז שלך הקשר לשימוש של Beliza יהיה חיוני.

ראשית, לחמם את המים לטמפרטורה של OS 36-37. אם הנוזל חם מדי, אתה סיכון לשרוף את פי הטבעת השותף שלך. אם קר - עשוי להתעורר עוויתות.

עזרה השותף שלך לקחת עמדה נוחה. בְּדֶרֶך כְּלַל מיקום מומלץ שוכב בצד. לנקות את הטיהור עד משוך בחזרה את הנוזל לא יהיה שקוף לחלוטין ונקי, ללא חלקיקי קאלה.

הֲסָרָה מתח פיזי 4

המתח השרירי ימנע את השותף שלך בצורה חלקה חדירה בתחת. אז שניכם יהיה קל יותר אם אתה מתכונן מראש. לדוגמה, אתה יכול קודם לקחת חדר אמבטיה חם יחד, ליצור אווירה של קוסמצנות ואושר.

שירותי ליווי בישראל משולמים. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים מוצלחים, זה שהם מחפשים לנצח להסתכל על הפסטיבל, לטפל בידה עם ילדה מרהיבה. הרווחים הזו מספיק, על מנת לגמרי ולספק את הכל.

להפוך אותו או עיסוי שלה אחרי האמבטיה.

אֵיך אתה יכול לעשות יותר חומר סיכה 5

פי הטבעת אינה משומנת במהלך ההתרגשות, כמו הנרתיק. לכן, לא לעשות בלי מאוד, כמויות גדולות מאוד של חומר סיכה. לשמן אותם חור אנאלי של השותף, הפין שלו וכל הצעצועים שאתה תכנון לשימוש.

לֹא שכח מתיחה ראשונית

ראשית, אתה יכול לנסות קצת למתוח את sphincter מתי סיוע של אצבעות משלך. שים את השותף בצד או לבטן, לסוך אחד אצבעותיך של חומרי סיכה, ולאחר מכן לאט לאט להיכנס לתוך חור אנאלי בת זוג. הוא חייב להתרגל לתחושת החדירה למקום באופן אנטומי זה לא מיועד. נערות ליווי בראשון לציון

אתה יכול גם להתחיל עם צעצועי מין עם קוטר צר. לדוגמה, עם דילדו קטן או פקקי תנועה אנאלי.

לְסַפֵּק פרלוד איכותי 7

כמובן, תנועות איטיות עם האצבעות עצמן החלף את ההקדמה. אבל לא לשכוח דרכים אחרות כדי לספק שותף הנאה. להתחיל ללטף את הדגדגן או הזין, לנשק את זה או את העור; לעשות עיניים או לעשות משהו אחר כי השותף מוצא מרגש.

להיכנס הפין לאתר 8

עבור השותף המקבל, שתי נקודות קריטיות עיקריות סקס אנאלי הוא חדירה וחילוץ של חבר (או צעצועי מין). אתה אתה יכול לעזור לשותף להירגע אם תוכל לייצר את הפעולות האלה מאוד לאט. תארו לעצמכם איך חילזון זוחל. הוצגה? זה מזה מהירות צריך להיכנס ולהסיר חבר מן החור אנאלי. באותו זמן ne לשכוח סיכה מספקת.

לא עושים תנועות חדות במהלך החדירה לאלה עד הממדים שלך להפסיק לספק אי נוחות לשותף. אם או שהיא הרגישה כאב - אתה מסכן פגיעה באדם.

ברגע שראש הפין או צעצועי מין מספיק להפיץ את הסוגר, אתה צריך להמשיך תנועה.

לֹא לשכוח תקשורת 9

עבור כמה מין אנאלי אולי נראה כמו משהו מעט משפיל. הזן ספקות של שותף (שותפים), ולהחזיק תשומת לב הנאה. חשוב לעזור לו או להתגבר על הראשונית מתח פסיכולוגי. לדון בכל הבעיות הזמינות ככל האפשר פרט בזהירות.

ימין השלמה 10

והכי חשוב - לא לשכוח בזמן נהלים היגייניים לפני המעבר למינים אחרים. פריחה כל חלק של הגוף או צעצוע מין שהיה חור אנאלי, לפני שתמשיך את המעשה המיני. וגם לא לשכוח שינוי קונדומים.

Просмотров: 613 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar