07:29
מועדוני החשפנות הטובים ביותר במיאמי

מיאמי היא מדינה בדרום ארצות הברית. עיר הבירה שלה היא Tallahassee, אבל יש לה גם עיירות וערים נוספות שאפשר לחקור כמו מיאמי ביץ'.

עיר זו ידועה בזכות חיי הלילה וסצנת המועדונים שלה עם מועדוני חשפנות רבים ברחבי שכונת מיאמי כמו באבלס, וורדיס, פנטהאוז או טוטסיס לואוקאנטרי קיטשן https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Kiryat.php

היו הופעות סטנדאפיסטיות של ד' לנדון ג'רוך והקומיקאית קייטלין ריי יחד עם מתכוני משקאות תושבות כמו וויסקי חמוץ או וריאציות של קוקטיילים ג'ין.

רקדנים שקופים מבצעים הופעות חיות בכל שבת אחרונה של 2017 בין השעות 21:00-02:00

מיאמי מתגאה בכמה ממועדוני החשפנות הטובים בעולם. הם חייבים לעבור תהליך קשה כדי להיחשב לאחד הטובים ביותר ולכן יש להם חשפניות שהן ריקודים טריים וכוריאוגרפיים.

חלקם הם מיתוסים ותפיסות שגויות לגבי מהו מועדון החשפנות הטוב ביותר במיאמי. יש מי שיאמין שזה חייב להיות אחד עם המון רקדניות על עמוד שיופיעו, אבל לפעמים מה שאנשים רוצים זה רק שפע של נשים יפות עם אישיות טובה ולא דוגמניות שחושבות שהן טובות יותר בגלל שהן רוקדות שנים, שמבצע תנועות ריקוד בינוניות ערב אחרי ערב. יש גם קטעים שלמים ברשימה הזו המוקדשים לאלה שמחפשים לא יותר מאשר שיחה מדברת, ריקודים, הופעות קריוקי של בדרנים ידועים למחצה שמתחרים על רלוונטיות, או מועדוני לילה שמטפחים תרבות מוזיקה חיה כמו פסנתרים דו-קרב וסטים של דיג'יי של דיג'יי עילית בפלורידה .

מיאמי ידועה בזכות החופים, חיי הלילה עוצרי הנשימה וכמה מועדונים פנטסטיים. בואו נעזור לכם לבחור את מועדוני החשפנות הטובים ביותר במיאמי על ידי עיון בביקורות שלהם באינטרנט.

באופן מפתיע ל"מועדוני החשפנות הטובים ביותר במיאמי" אין הגדרה מקובלת - אם תשאלו 10 אנשים, כנראה ש-9 יתנו את 3 התשובות השונות שלכם. בסעיפים הבאים ננסה לבטל חיפוש אחר הטובים ביותר בקרבתי על סמך מאפיינים כמו איכות הצוות, המשקאות והמחיר סביר באמצעות ניתוח ביקורות Yelp.

מטרת מדור זה היא לברר איזה מקום בילוי למבוגרים מציע את החוויה הטובה ביותר ללקוחותיו מבחינת איכות, סבירות ונגישות. אנו נעשה זאת על ידי התבוננות בביקורות שלהם כפי שמוצעות ב-Yelp.

אנשים בחוף המערבי משתמשים בביקורות המקוונות הללו כקטלוג ביקורות למען הבנייה שלהם

מיאמי היא ביתם של רבים ממועדוני החשפנות האיקוניים בעולם והיא ידועה באורח החיים המפואר שלה. נכון לעכשיו, ישנם שני מלכים בלתי מעורערים של בידור למבוגרים במיאמי. האחד יהיה Tootsies Miami International Show Lounge, מועדון החשפנות המפורסם ביותר בדרום פלורידה והשני Crazy Horse 3 שמציג בני 40 בכל מקום שרוקדים במודע כמו מתחילים לגמרי.

'אממ.. עדיין לא בטוח אם אתה רוצה לסקור משהו אחר', מגמגם הלקוח. קווין מוכן בשבילו עם בדיחה- "היי, אתה נראה כמו בחור בסדר, מה עם עבודה?"

רק צוחק! עבודה היא מילה גסה לקומדיה מאז צ'רלי צ'פלין כשהראה לנו בצורה טרגית מה באמת קורה במהלכה.

למעשה אנחנו בסצנה מיאמי מתפנקים ומבינים דחפים כאלה עם מקומיים ומבקרים כאחד. והמאמר הזה מציג כמה ממועדוני החשפנות הטובים ביותר שלנו. תהנה :)

מדריך זה ישמש כמדריך למתחילים כדי לספק לקוראים את המקומות המובילים שיש לקחת בחשבון אם הם יזדקקו לעזרה בתחום של מצבי הגיון והחשק המיני שלהם. אם אין לך זמן לעשות מחקר, אתה יכול להשתמש ב"איזה מהן הכי טוב?" טבלת דירוג למטה.

מועדוני מיאמי עם ביקורות טובות:

- הטרקלין של לייני ולריסה (A)

- בית הבובות (B)

- מועדון הקברט של Bunne Honey (B+)

- סירת מסיבות מפרשים פיראטית (B-)

- מועדון ההיסטלר של לארי פלינט (+)

Просмотров: 72 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar