19:29
נערת ליווי

נערת ליווי היא אדם שמקבל תשלום עבור חברה, שיחה או שירותי מין. דירה דיסקרטית בצפון

המילה ליווי באה מהמילה הצרפתית "ליווי" שמשמעותה ללוות מישהו. בעבר הוא שימש בהקשרים צבאיים כדי להתייחס לקצין שילווה אסירים ליעדם. כיום הוא משמש לרוב כלשון לשון הרע עבור זונה או עובדת מין.

נערת ליווי היא אישה שמקבלת תשלום עבור שירותי מין. שירותים אלה עשויים לכלול פעולה כמלווה באירועים חברתיים, מתן מעשים מיניים בודדים, או השתתפות בשלישייה או פעילות מינית אחרת.

בארצות הברית, מלוות נקראות לפעמים "בנות שיחות". ניתן להשתמש במונח "נערת שיחות" גם לתיאור הלקוחה הנשית של שירות ליווי, אך לרוב הכוונה היא למפעילה עצמאית המפרסמת את שירותיה האישיים וקובעת את התעריפים שלה.

המונח "פרוצה" מתייחס בדרך כלל לכל אדם העוסק בפעילות מינית בתמורה לכסף או תמורה אחרת. המונח "זונה" משמש לעתים קרובות כעלבון על ידי מי שאינם מאשרים זנות, ללא קשר לשאלה אם האדם עובד בפועל בזנות; עם זאת, יש אנשים שמשתמשים בזה כמונח ניטרלי או אפילו כמחמאה.

בדרך כלל משלמים לבנות ליווי כדי ללוות גברים. הם מספקים את השירות שלהם תמורת תשלום, אשר מכונה לעתים קרובות עמלת "התקשרות". נערות ליווי אינן זונות כי הן אינן מציעות שירותי מין.

חלק זה מדבר על תפקידה של נערת הליווי בחברה וכיצד היא מספקת שירות חשוב לחברה.

נערת הליווי היא אשת מקצוע שנותנת חברה לגברים. היא עשויה להיות נערה טלפונית, שהיא מישהי שמגייסת לקוחות מהרחוב או ממקומות אחרים, כמו מועדוני חשפנות. מלווה עשוי להיות גם עובד עצמאי בפרקטיקה פרטית. המלווים הם בדרך כלל נשים, אך יכולים להיות גברים או טרנסג'נדרים.

מלווה עשוי לספק שירותים כגון: זוגיות, פעילות מינית, דייטים בשיחה וארוחת ערב.

המונח "ליווי" הוא לשון הרע לזונות. ליווי משולם על מנת לספק חברה ובידור ללקוח, לרוב לאורך תקופה.

הליווי משמשים לעתים קרובות כדרך להציג את הג'ון לזנות, ולפעמים שירותי הליווי יספקו היכרות זו כחלק מהשירות שלהם.

Просмотров: 62 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar