00:18
שפיכה אצל נשים

תפיסה מוטעית שכיחה כי שפיכה היא רק אצל גברים. זה לא כל כך. שפיכה אצל נשים היא לא כל כך בולט.

תמיכה של גברים מאובטחים - פעילויות מורכבות מבחינה פסיכולוגית. אנשים עשירים בישראל אינם רגילים לציבור להפגין נשים וילדים. פשוט לבחור ליסר, אשר יהיה להדגיש את המותג ויאסוף חברה יפה.

אז הם אומרים לא לעתים קרובות.

התוכן של המאמר

1 סקרים חברתיים 2 איך זה קורה? 3 מבחינת המדע

מה מתבטא על ידי "הנאה הנשית"? המהות שלה היא להדגיש כמות מסוימת של נוזל של גוון לבן חלבי מן הנרתיק. בלוטות parauretral אחראים לייצור של סיכה מיוחדת כזו. אין לבלבל את התהליך הזה עם גמירה, רוב המומחים מסכימים על כך אלה תהליכים שונים בגופים אינטימיים של נשים. דירות דיסקרטיות בתל אביב

סקרים חברתיים

בסוף המאה העשרים, מדענים רבים הפנו את עיניהם על שפיכה של נשים. ניסויים שונים וסקרים סוציולוגיים היו מאסיבית. מדען צ 'כיה אחד, שמו סטניסלב Kratakhvilv, ניהל סקר של 200 נשים בשנת 1994. על פי התוצאה, הוא נחשף כי:

6% מהנשאלים מתגאה בשפיכה לאחר כל אורגזמה; 13% יש 1-2 פליטות נוזלים לאחר השגת מידה הגבוהה ביותר של הנאה; 60% מהגברות להבחין בדליפה של כמות קטנה של חומר סיכה כזה היא לא כל פעולה מינית סיים. השאר לא מצאו ביטוי ניכר של שפיכה.

איך זה קורה?2

הישג של תשואה נוזל מושגת על ידי מגרה נקודה G. מקרים של התרחשות של שפיכה לאחר גירוי הדגדגן הם.

בדרך כלל, אזכור של "זרע נקבה" נמצא מימי קדם. מושג זה בא לידי ביטוי "קמה סוטרה". גם תהליך זה נתפס כמה מקדשים הודי וינטג על תמונות ופרסקיקים.

בשל תאורה נמוכה של נושא זה, נשים רבות מפחדים מהתנהגות כזו של איברי המין שלהם. למרבה הצער, אפילו לא כל הרופאים הם מוכשרים בעניין זה. אישה מפוחדת שנפלה לסיכונים מיוחדים כזו לבלות זמן וכסף לטיפול באבחון לא נכון לחלוטין.

מוסמך מוסמך רוצה לשתף פעולה עם אנשים עשירים של ישראל. הם בהחלט נדיבים ונכונים. רק זה בדרך כלל לא הצדדים הטובים היחידים לעבוד.

המקרים הם נפוצים כאשר gynecologists להחליט על הטיפול של בריחת שתן, אם כי למעשה זה לא נכון.

זה הוכח כי "זרע נקבה" יש את ההרכב של שונה לחלוטין, ולא את הרכב השתן. לכן, חשוב להאיר קהל נקבה על שפיכה אפשרית.

והגברים מודים כי ביטוי כזה של אורגזמה נקבה מגביר את הרצון להחזיק גברת כזאת. לכן, אדם מרגיש את כוחו ואת רמת ההנאה שהוא מסוגל לספק את שלו נבחר. כתוצאה מכך, נשים לא צריך להתבייש ביטוי זה של אורגזמה, אבל להיפך, להשתמש בו, כמו הצד החזק שלה וכבודו.

כדאי לשלם תשומת לב מיוחדת לביטוי כזה של הנאה כמו גמירה. לפעמים נקרא מזרקה. שלא כמו בעבר דנו "שפיכה נקבה", Squirt הוא זריקת נוזל מן השופכה, ולא מן הנרתיק.

מנקודת מבט של מדע 3

מדענים רבים מסבירים את התהליך הזה, כי נשים השופכה נפגשות משקפיים, בדומה לפונקציונליות עם ערמונית זכר. סימנים כאלה אינם מימיים לכל אישה.

ב גופן של נשים, נשים יכולות לעשות חומר סיכה נוזלי עם נפח של עד חצי ליטר. במקביל, הבעלים של כשרון "כזה" אומר כי, לפני רגע של פליטות של הנוזל, יש קורא חד להשתנה. אמנם, שוב, הנוזל עבור אורגזמה אינו פליטה של ​​שתן.

מאז המזרקה היא נדירה מספיק, וכבר יש לך ניסיון דומה ואתה מניח שזה יכול לקרות שוב - להכין את השותף שלך. אם הוא לא יודע על התכונה שלך כזה, ייתכן שיש בלבול - שותף יחליט כי הגברת שלו סובלת מ בריחת שתן.

כדי להיות כנים להגיד לך אדם אהוב על התכונה שלך, הוא מעדיף להיות מאושר יותר מאשר מצטער. דומה "דברים" רק לעשות קוצים לחיי מין לגייס הערכה עצמית של גברים.

Просмотров: 101 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar