00:19
תמונות, חתול ובדיחות: 11 דברים שמעדיפים לתשוקה מינית

הוא האמין כי המשפטים "אין לי מצב רוח היום", "אני עייף, אז אני אשחרר אותי מ רוך ולתת לו להיות אחד אחרי הערב" או "ראש כואב, לעזוב" לגמרי לדפוק סקסי מַצַב רוּחַ. כמובן, זה נשמע עצוב, בהיפוך ולא נעים, אבל רגעים אלה הם זמניים - הם פשוט צריכים לשרוד.

התוכן של המאמר

1 דברים נפוצים להפריע למין

כמה קשה יותר, אם אתה במלואו של סקס עם מביך במידה מסוימת, דברים פרועים, אשר בתוך שניות להשמיד תשוקה, הפניית מחשבות בכיוון שונה לחלוטין. מה? לעולם אל תתקל במשהו כזה? אולי היום נצליח קצת אופקים שלך עם מידע על 11 רגעים מצחיקים המפריעים לקרבה אינטימית.

דברים נפוצים להתערב אינטימי

קומדיה אמריקאית אחת הפכה מפורסמת לביטוי: "אם אתה רוצה להרחיב מין עם בחורה, ואז לדמיין אם עירום או סבא מת.

תמונה זו מיד רואה את הרצון בהצטיינות!"- נשמע באכזריות, קצת לא מוסרית ולא טועה, לא? עם זאת, רגעים יומיומיים של חיי היומיום אינם שונים בטיפול והוא יכול להזיז את הגישה המינית שלך כמה רגעים (ואולי לא להחזיר אותו בחזרה). נערות ליווי בחיפה

# 1 - "תמונה של אמא האהובה שלו"

ואמא ואבא, כמובן, חשוב לאהוב, אבל לא בדיוק ברגעים כאשר אתה "אוהב" מישהו אחר. עירור מתגלגל את הגל וניתן להציב בכל מצב וחדר: לדוגמה, בחדר השינה האישי או בסלון. באופן כללי, הן בזה, ובחדר אחר, תמונה משפחתית עם פרצופי הורים מאושרים יכול לעמוד.

לפעמים, תקרית נוחה כזו יכולה להסתיר אפילו בחדר השינה שלה, כי זה "אמא אהובה ואבא". עם זאת, סקס הוא בודד, ואם עדיין יש לך פיקוח משפחתי קשוב, אז השותף שלך יכול לחוות מבכי פראי.

# 2 - "בעלי חיים סקרנים"

ללטף אחד את השני מתחת למבט ברור וחסד של חיית מחמד המסוגל לאנשים חסרי מצפון או שחקני פורנו.

תארו לעצמכם חלומות משלך בישראל, אם אתה מודל יפה מרוסיה. אתה יכול ללמוד בישראל כיום בתחום הפנאי. המראה של ליידי מודל יוצע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל יכול להיות מסוגל לקבל מ 3600 דולר.

והנה שחקנים פורנו? לא כל כך זמן רב, וידאו הופץ על הרשת, שעליו היה הנערה עוסקת במין קבוצתי תחת פיקוח חתול מופתע, שהשקף שהיה ספוג בכאב ובייאוש, אשר יציג עוד סרט נלהב במפתח המקובל נראה בלתי אפשרי.

תשומת הלב של כל הצופה הוחגה על צמצום מקסים של יצירה, אשר מזדהה בבירור עם ... או נעלב? עם זאת, האחרון הוא גם לא מפתיע, כי היא כנראה היה מעוקר.

# 3 - "תקיפה לטלפונים: הודעות וקריאות"

רשתות חברתיות - חוף החברה המודרנית. אחוז עצום של אנשים יש דפים בפייסבוק, טוויטר, Instagram, Vkontakte ושליחים פופולריים אחרים. וכולם מבינים כי ביתן ו"הודעות אישיות "- דבר שאינו יכול להיות נשלט בחום של תשוקה ועונג מרהיב.

לא רוצה להתרגז או לשפוך שותף? השבת את הטלפון. לא אישה אחת תאהב את זה אם בשלב מסוים תוכלו לתקוע מן הפעולה המקודשת כדי "במהירות" לענות על ההודעה הנכנסת או שיחת טלפון.

# 4 - "הזעה שופעת"

שתו כמה ליטר מים או תה ליום? לא היה זמן לאוורר את החדר בעזרת פתחי פתח או אוהדים פתוחים, למה החדר מפריע חום ושרפרפים? ובכן, שלום, הזעה שופעת!

זה nuance טבעי בלתי מבוקר יכול לגרום כמות עצומה של מבוכה. רק לדמיין: הגוף שלך שקופף אחד על השני, את הסדינים תחת אתה גלם (זה חל גם על הכרית), הילדה שלך רוצה לנשק את הידיים או הכתפיים שלך, אבל במקום להרגיש טעם מלוח מגעיל על השפתיים שלו ... BRRR , הזהר! סקס צריך לגרום לגניחות ואנחות כבדות, ולא חיוך עיקול מלא אימה.

# 5 - "פתרון ליצן פתאומי"

העובדה הידועה - כמה בנות במהלך אורגזמה לתפוס סוג של "קוף" ולהתחיל לצחוק. כמובן, זה קצת שותף לדפוק, למרות העובדה כי תופעה זו היא גורם פסיכולוגי רגיל שאינו מקובל לשלוט.

עם זאת, הטריקים ליצן פתאומי מגברים נשלטים, אבל כמה מסיבות בלתי מובנות לתת הרצון פנימי הפנים שלהם או ג 'וקר. זה נראה כמו ארור? הבחור, usmy לא צפוי אבק הומוריסטי, אם אתה לא רוצה שותף לאבד את התשוקה שלו ביחס אליך.

# 6 - "מוסיקלי של שכנים מודרכים"

בבוקר, בארוחת הצהריים ולא הצהריים הם עוסקים בתיקון, וזה לא הסוף. בערב הם מסתכלים בקול רם בטלוויזיה, צוחקים ונדונים בהתלהבות בצבעים מורמים. ובלילה הם חוגגים את יום השנה הבא עם חברים ובני משפחה, או צועקים זה על זה, מאשים בכל חטאי תמותה.

נראה שיהיה אפשר לשמוח על השכנים, כי החיים שלהם כל כך יפה, מעניינים ובלתי צפויים. עם זאת, הבלתי צפוי שלהם חוזר על עצמם מיום ליום, ולכן הרצון היחיד, אשר עולה מתוך "קוואטיטציה" הקרובה איתם, לשלוח את כולם הרבה זמן במשך זמן רב.

# 7 - "תקיפה נוספת ... טלוויזיה"

לא סיפור עצוב לאור מאשר את הסיפור על תוכנית הטלוויזיה הבאה שנבנתה על השערורייה. כן, בנות אוהבות לראות מגוון רחב של תוכניות (זכור "בהריון ב 16", "זכר / נשים", "בית 2", "בגידה" ואחר אחרת חסר משמעות, אבל מרגש אשפה).

עם זאת, כפי שהוזכר קודם לכן, ההתרגשות עוקב אחר זמן בלתי צפוי ורגע בלתי צפוי, כאן רק משפטים פתאומיים לפי סוג "אה, לחכות! שם יתחיל!"במהלך יחסי מין, אתה יכול ללכת בכל הגוף כמו מכה מפוכחת.

# 8 - "מביך סקסי בלתי צפוי"

הגברת שלך שוב לראות קטעי וידאו מעניינים של הדמות המתאימה או לקרוא מאמרים מרתקים באינטרנט ורציתי להתנסות במיטה. כיום היא רוצה לנסות על תפקידו של מורה קפדני, אך הוגן, ובכך לפתוח את ההזדמנויות המאגר המורכבות ממגוון משחקי תפקידים.

וכך, רגע של תענוגות מגיע להתגלמות בהירה של הפנטזיות הסודיות שלה, אבל ... אתה אומר משהו לא בסדר, לעשות משהו לא בסדר, לבצע את התפקיד שלך איכשהו טועה. כתוצאה מכך: הילדה שלך נסערת, ההתרגשות יחד עם הנאה הם אומרים לך להתראות לך ולהשאיר את הדירה דרך דלת הכניסה, ואתה מרגיש לוזר. רגעים כאלה קורים, אבל אתה יכול למנוע אותם רק שיחות.

# 9 - "סאשה! ... כאשר אתה מאשה

שנקרא אחד האהוב עליך? ובכן, לאסוף דברים ולצאת מחייה. מקרה זה קשה למצוא תירוץ, לא משנה כמה תשוקה. אין ספק שהאישה שלך זוכרת את שמו של אמך (וזה מוזר לצעוק את שמה במהלך מין, מסכים). כדי להפחית את הקריאה הפתאומית לבדיחה - גם רעיון טיפש שרק מעלה את שערורייה מבשל.

הדרך היחידה היא להרגיע את המאהב ולדבר איתו דרך כנות, כנות ותשובה בלתי נמנעת. פתרון אחר אינו קיים.

# 10 - "h₂o: רק להוסיף מים"

סקס - בילוי פעיל, אשר מלווה מזיעה מוגברת. התייבשות היא בעיה שיכולה לגרום לכאבי ראש, סחרחורת ורפוקים. להתאים אחד למשנהו ולהבין מדוע זה מפתח שלילי משפיע על מעשה מיני, זה לא קשה.

# 11 - "אה! לא שם…"

הו, מבולבל חורים אנאלי ונרתיק במהלך יחסי מין - אולי, אם כי בעייתיים. החדירה החדה "לא בחור" בהחלט מלווה בוכה, ביבבים, בלתי מבוקרת על ידי ההגעה והרצון הכנה להשלים את המעשה המיני (וגם, סביר להניח שלא להמשיך בהמשך בימים הקרובים).

ואין שום דבר מוזר, כי כאב ללא אימון הוא למעשה חזק.

רוסית שאינם פנס וחוסר פגום של מידע העביר שיפוט שווא כי ליווי - כל זה משהו, הוא מפואר, זה, מה צריך להיות שותק. רק כמה יחידות יודעים כי שירותי ליווי בישראל אינם קשורים לזנות.

להתנצל ולתמוך האהוב עליך, לא להיות סדיסט!

Просмотров: 84 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar